Tervetuloa



Hei! Tervetuloa uuteen blogiini. Nimi ei itsessään kerro kovin paljoa, mutta lupaan, että materiaalirikasta postausta on luvassa. Tässä ensimmäisessä postauksessa ajattelin esitellä hieman itseäni, kuka olen, mistä tulen ja missä olen nyt. Tulen myös kertomaan blogin sisällöstä, millaista materiaalia ja postauksia olen tänne suunnitellut. Vaikka blogi onkin minun ja tahdon siitä tehdä omannäköisen, toivoisin kuitenkin, että te lukijat siellä ihan rohkeasti kertoisitte mielipiteitä, ajatuksia ja vinkkejä. Jokainen kommentti ja palaute on tärkeä, joten kiitän teitä kaikkia jo etukäteen! :)





Kuka olen?

Eli tähän väliin pieni esittely itsestäni: nimeni on Tiia. Olen Pohjois-Pohjanmaalta kotoisin ja nykyisin asun Englannissa. Olen asunut ulkomailla nyt n. 4 ja puoli vuotta, josta vuoden asuin Ranskassa. Eli matkusteltua on tullut viimeisten parin vuoden aikana. Tähän vielä lisättäköön, että olen töissä lentoyhtiössä lentoemäntänä (tällä hetkellä talvipaussilla ennen töihin palaamista) ja töiden puolestakin pääsen myös matkustelemaan ihan mukavasti. Teen siis työkseni niin lyhyttä kuin kaukolentoakin. Voin valehtelematta todeta, että rakastan työtäni. Minua kiehtoi vuosia ilmailuala ja lentokoneet, joten alalle päästyäni en lähde täältä kyllä kulumallakaan. ;) Asiaa sen turhaa kaunistelematta voin kertoa, että nykyiseen lentoyhtiööni pääsy ei ollut helppoa. Aikaa ja vaivaa se vaati mutta oli kaiken sen arvoista! Nyt suunnitelmissa pitkä ura lentoemona, sen verran olen työhön kiintynyt. Työ pitää sisällään paljon etuja ja kerron toki mielelläni itse työstä enemmänkin, mikäli aihe teitä kiinnostaa.



Tätä on luvassa:


Tarkoitus olisi postata säännöllisesti laidasta-laitaan-aiheisia kirjoituksia, joten aiheet tulevat vaihtelemaan hyvinkin paljon. Pyrin toteuttamaan mahdollisimman ajankohtaista sisältöä, mutta myös paljon aiheista, jotka minua itseä oikeasti kiinnostaa. Eri aiheiden lisäksi tulen myös jakamaan omia henkilökohtaisia ajatuksia ja mielipiteitä. Aihepostaukset tulevat painottumaan niin kosmetiikkaan kuin muotiinkin, mutta tulen myös kirjoittamaan ja kertomaan työstäni ja ulkomailla asumisesta tarkemmin. Olen myös ajatellut jakaa vinkkejä ilmailualalle haluaville. En ole kokki, enkä todellakaan kosmetiikan ammattilainen, joten pitäkää tämä mielessänne kun postailen ruoka-, meikki, tai ihonhoitoaiheisia kirjoituksia. Kaikki postaukset pohjautuvat minun omiin ajatuksiin, mielipiteisiin ja kokemuksiini.



Tässä hieman lyhykäisesti infoa minusta ja blogista, joten toivon, että kiinnostus heräsi! Toivon todellakin, että pääsemme kaikki yhdessä rakentamaan jotain hienoa ja uutta, sekä jakamaan ja vaihtamaan ajatuksia keskenämme. Vaikka blogi onkin minun luomani, niin toivoisin, että te siellä jokainen olette aktiivisesti mukana, tehdään blogista meidän kaikkien yhteinen. :)



- Tiia


Seuraava postaus: 1.2.2019 // Nykyinen meikki kokoelmani <3

Kommentit

  1. Kuulostaapas kiinnostavalta, varsinkin sun ammattis! Siitä ois todellakin kiinnostava lukea lisää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei Sini! Mukava kuulla, että aihe kiinnostaa! Muutamasta seuraavasta postauksesta on jo luonnokset valmiina (joista myös osa töihin liittyvä ;), joten postauksia on luvassa säännöllisesti ja ilmoitan julkaisupäivät aina etukäteen. Kiitos sulle Sini! :) -Tiia

      Poista

Lähetä kommentti